czwartek, 15 sierpnia 2013
Znowu pada :)
Ta praca jest wykonana na podstawie wiedzy zdobytej w tutorialu który prezentowałam w poprzednim poście. Tak wygląda render:
Orginalnie renderowałam w rozdzielczości 1920x1080 i mojemu komputerowi zajęto to aż 6h35min. W tej pracy posługiwałam się wersją blendera 2.66 i renderowałam z opcjami GPU Experimental. Niestety, z niewiadomych mi jeszcze przyczyn ściągnięty przeze mnie blender 2.68a nie chce renderować na GPU. Inne ustawienia, to 1000 próbek, 16 wątków i 32x32 kafelki. W Ścieżkach światła ustawiłam opcję Limitet Global Ilumination.
Nody ustawiałam już za pomocą blendera 2.68a i wyszło tak:
I wyglądają one w ten sposób:
Pozdrowienia!
Subskrybuj:
Komentarze do posta (Atom)
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz