piątek, 3 stycznia 2014
CPU, GPU i walki ze szkłem ciąg dalszy.
Witam w Nowym Roku. Pierwszą inspiracją w 2014 roku jest zdjęcie o prostej kompozycji, znalezione na stronie stylowi.pl
Przy okazji przypomniałam sobie, jak pięknej urody mogą być szklane kulki i... zaciekawiona, obejrzałam nawet film na youtube, jak się robi takie kulki:klik do tego filmu.
Moje są jeszcze bardzo skromne. W ramach testu cofnęłam się do blendera 2.66- ostatniego w którym mogę renderować za pomocą GPU i postanowiłam zrobić małe porównanie czasu renderowania.
Poniższa grafika zawiera wszystkie ważne informacje dotyczące ustawień: materiały, renderowanie, świat:
W sumie zrobiłam kilkanaście testów renderując grafiki w rozdzielczości 480x640px w konfiguracji: cpu supported, cpu experimental i gpu experimental. Poniżej podsumowanie tych prób:
Zgodnie z moimi obserwacjami renderowanie na gpu wcale nie okazało się szybsze!
Subskrybuj:
Komentarze do posta (Atom)
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz